A humorista kalandjai a falunapon
2012. május 23. írta: humorista

A humorista kalandjai a falunapon

dombovari_istvan_humorista.jpgDombóvári István humorista a Showder Klub 2012. május 21-i adásában mesélt arról, hogy szerinte a falunapozó egy külön embertípus: Homo Falunapicus.

Írtam már a Humorista Blogon, sőt a pathalia.hu-n is arról, hogy a legtöbb humorista falunapra nem szeret menni fellépni. Szerintem mondjuk nagy buli falunapon stand up-ot csinálni, hiszen hihetetlen sztorikat gyűjthet az ember. A videón 1:18-nál kezdődik Dombi kalandja: egy meztelen nő rohant át a színpadon a humorista szeme előtt.

Falunapra stand up humorista

Rengeteg oka van, hogy a falunapokat a legtöbb humorista nem kedveli, de én a legcikibb helyzeteket is vidáman fogom fel: majdnem minden falunapi stand up műsorom után például van néhány önjelölt humorista, aki (jó)néhány deci pálinka és vörösbor elfogyasztása után az arcomtól 3 cm távolságban mesél nekem szakállas vicceket, hogy "ezeket mondd el legközelebb", vagy "add ide a mikrofont, emondok én majd nekik olyan viccet...". (Próbáltam szalonképesen leírni...)

Arról meg nem beszélve, hogy a falunapi fellépésekről szép lassan összejön egy komoly kis stand up...

Humorista Blog linkajánló:

Humorista falunapra

Humorista gyerekműsor falunapra

Humorista megrendelés-tanácsok falunapra

A bejegyzés trackback címe:

https://humorista.blog.hu/api/trackback/id/tr54536876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása