Drámai színész lett Aradi Tibor humorista
2012. augusztus 27. írta: humorista

Drámai színész lett Aradi Tibor humorista

aradi_tibor.jpgA Stop.hu szerint a kiváló humorista, Aradi Tibor drámai szerepet kapott Aradon.

Az Aradi Színház igazgatója, Tapasztó Ernő egy monodrámát bízott a humoristára. Vagyis nem egy humoreszket, kabaréjelenetet, hanem egy drámát.

- A színház direktora látta egy fellépésemet - mesélte az újdonsült drámai színész. - Azzal szegezett a falhoz, hogy Jevgenyij Griskovec "Hogyan ettem kutyát" című darabját leginkább velem képzeli el. Nagyon megörültem, július végétől próbálunk, szeptemberben lesz a bemutató, méghozzá lehet, hogy Magyarországon - folytatta Aradi.

- A darabban sokféle embert kell felidézni, ami egy humoristának gyakori feladat. Egy felvonásra tervezzük és lesz benne zene, ének is. Nagyon megszerettem az aradiakat, és biztosan nem csak azért, mert én is Aradi vagyok - fejezte be a most húsz éve színészi pályára lépett Aradi Tibor.

Humorista Blog linkajánló

Stand Up humorista rendezvényre I Gyerekműsor ajánlatkérés

A bejegyzés trackback címe:

https://humorista.blog.hu/api/trackback/id/tr734734212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása