Humorista interjú: Polgár Peti
2012. október 27. írta: humorista

Humorista interjú: Polgár Peti

A zenés humorista

polgar_peti_1.jpgA humorista-interjúk sorozatban Polgár Peti (vagyis a zenés humorista) munkásságát vesszük górcső alá.

A Danubius majd a Class FM rádióknál tevékenykedő humorista, Drávaszerdahely alpolgármestere, elsősorban a városhimnuszairól híres, de emlékezetes volt a dalban megénekelt csajozásairól is. 

Polgár Peti interjú - videóval. 

A zenés humorista

 

Nehezen döntötted el, hogy humorista vagy zenész legyél, ezért lettél zenés humorista? 

- Zenészként kezdtem, először bálokban, majd rock, punk, blues, és megannyi stílusú zenekarban énekeltem és játszottam, majd rádiózni kezdtem és itt váltottam a humorra. Aztán egyszer csak a kettő összefonódott, amikor reggeli műsorokba kipróbáltam dalok vicces átírását.

Inspirált valaki a karrieredben? 

- Követtem mindig is a humoros műsorokat a tévében és rádióban. A legnagyobb kedvenc talán Hofi.

Tétről, egy Győr melletti kistelepülésről hogy vezetett az utad a Danubius, majd a Class Fm-hez? 

- Egy kis győri rádióba kerestek friss agyakat, itt próbáltam ki magam, majd áthívtak a Kék Duna rádióhoz, majd egy év múlva bejelentkezett a Danubius, hogy kipróbálnának szerkesztő, kreatívként. A Danubius megszűnése után Sebestyén Balázs ragaszkodott a teljes csapathoz, így kerültem a Morning Showba.


Polgar_Peter_humorista.JPG

Hány városhimnuszt írtál?

- Kb. 500-at

Melyik városhimnuszod futotta be a legnagyobb karriert?

- Albertirsa volt a hallgatók legnagyobb kedvence.

Van kedvenc városhimnuszod? 

- Van 12 is! Ezeket összegyűjtve szoktam fellépéseken előadni.

Rockzenészként a Tankcsapdával is turnéztál. Klasszikus szex, drog rock'n roll turné volt? 

- Nem egészen, inkább dobjuk össze a benzint, hú nem marad pénz piára turné volt :)

Mindig tudjuk, mikor főzöl, mert a Facebook-ra azonnal feltöltöd a frissen elkészült étel fotóját. Jól lehet ezzel csajozni? 

- Szeretik a lányok, ha egy pasi tud főzni, de soha nem a kajámmal csajoztam. Vannak a főzéssel kapcsolatos jövőbeli tervek, ezért tesztelem magam :)

Győzike a Hófehérke és a 7 törpét rappeli Polgár Peti

Hogy lettél Te alpolgármester? 

- Drávaszerdahely polgármestere kihasználta azt a szabályt, hogy bárki lehet külsős alpolgármester. Nekik azért jó, mert viszem a település hírét az egész országba, nekem pedig azért, mert ezáltal módom nyílik kapcsolatépítésre polgármesterekkel.

Milyen alpolgármesteri funkcióid vannak? 

- Csak a település népszerűsítése a dolgom, de emellett ott vagyok a falu összes eseményén is.

Soha nem gondoltál arra, hogy a hazánkban elterjedt "klasszikus" stand up comedy-t kipróbáld? 

- Szerintem én így vagyok egyedi.

Többször megénekelted, hogy "egy szponzor kocsi jól jönne". Összejött végül?

- Már alakulóban a dolog, pár hét múlva megkapom.

Aktív életet élsz a Facebookon, elég sok információt megosztasz magadról - a rajongók nagy örömére. Van esetleg valami, amit ott nem olvashattunk rólad, de része az életednek?

- Tárgyalok egy tévéműsorról, úgyhogy lehetséges, hogy nemsokára nem csak a hangomat hallhatjátok. 

 

Humorista Blog linkajánló

Stand Up Fellépők megrendelés ingyen I Stand Up Fellépők I Gyerekműsorok I Bűvészműsor I Gyerekműsor Gyerekműsor videók I Humoros bűvészműsor I Meglepetés humorista házassági évfordulóra I Humoristák I Stand Up humorista rendezvényre I Stand Up fellépők megrendelése I Gyerekműsor ajánlatkérés Stand Up I Születésnapra meglepetés ajándék Stand Up Comedy I Humorista esküvő Humorista árak I Humoristák I Bűvész show I Stand up humorista

A bejegyzés trackback címe:

https://humorista.blog.hu/api/trackback/id/tr94872954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása