Magyar női humorista nevetteti az osztrákokat
2014. február 24. írta: humorista

Magyar női humorista nevetteti az osztrákokat

szente_veres_adrienn_noi_humorista.jpg

Hazánkban a női humoristák száma aggasztóan kevés, az üdítő kivételek közé tartozik Szente-Veres Adrienn, akinek tavalyi osztrák sikereiről (bekerült az osztrák rádió Grazban rendezett humorfesztiváljának döntőjébe) már írtunk a Humorista Blogon.

A vaol.hu cikke szerint a női humorista, vagyis az "ungarische Piroska karaktere bejön az osztrákok közönségnek". Adri Ausztriában nevetteti a sógorokat!

 Szente-Veres Adrienn

 

 – Négy évvel ezelőtt fogadásból léptem először színpadra - nyilatkozta a Borsnak Adrienn. Akkor magam sem hittem, hogy kezdő humoristaként a megnyert minőségi italon túl egy új, egész életemet megváltoztató élménnyel leszek gazdagabb. A közönség lelkesedése és a pozitív visszajelzések egészen a Rádiókabaréig, a Comedy Central tévécsatornáig és a Stand Up Brigád humortársulatig röpítettek. Sőt Dombóvári István önálló estjeinek is vendégfellépője lehetek – emlékszik vissza az egygyermekes édesanya, aki nem csak idehaza sikeres.

szente_veres_adrienn.jpg

– A Budapesti Osztrák Gimnáziumban tanultam, folyékonyan beszélek németül, így kihívást láttam a 2013-as Grazi Humorfesztivál felhívásában. Én voltam a legjobban meglepődve, hogy egyedüli magyarként a döntőben végeztem, s a műsoromból idézett az osztrák rádió is – vallja be a humorista. Hozzátéve: Magyarországgal ellentétben Ausztriában a humoristák közel harmada nő, akiknek sorát most már részben ő is erősíti.

– Hívtak Bécsbe és Burgenlandba is fellépni, utóbbi helyen hetvenperces önálló műsorral arattam sikert. Sőt a napokban meghívtak az őszi Rockabilly Fesztiválra, ahol hétezer ember előtt léphetek majd fel. Érdekes, mennyire hasonló a két nép humora, szemben mondjuk a németekével. Műsoraimban Ungarische Piroschkaként a két ország ellentéteire és a monarchia korára alapozok.

– Nem tagadom, a fellépéseim kilencven százalékát az élet írja. Kint például hatalmas sikert arattam a Belügyminisztérium hóvihar kapcsán elküldött SMS-ével, de a kisfiam, Benedek beszólásai is kimeríthetetlen poénforrásul szolgálnak – árulja el Adrienn, aki nem titkolja: képes önmagán nevetni, és férjében is annak humorát szereti a legjobban.

A cikket a Vaol.hu-n és a Bors.hu- megjelent írások alapján szerkesztettük. 

A bejegyzés trackback címe:

https://humorista.blog.hu/api/trackback/id/tr985829096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása