Daganatot műtöttek ki Somogyi András melléből
2012. október 23. írta: humorista

Daganatot műtöttek ki Somogyi András melléből

somogyi_andras_humorista.jpgA Showder Klub parodistájának, Somogyi Andrásnak a melléből daganatot műtöttek ki - adta hírül a Stop.hu

A humorista két műtéten is túlesett, de szerencsére jóindulatú volt a daganat. Somogyi egyébként Jordániába készül, stand up-ját rendhagyó helyszínen láthatja a közönség. 

15 éves koromban vettem észre, hogy ha a hasamon fekszem, valami nyom, mintha lenne valami jobb oldalt a mellemben. Elmentem dokihoz, aki azt mondta, hogy nem kell vele foglalkozni, még fejlődésben vagyok, biztosan a hormonok működnek, meg fog oldódni egy pár éven belül. Annyira nem oldódott meg, hogy azt vettem észre, évről évre nagyobb a jobb mellem - kezdte a történetet Somogyi András, aki három év múlva ismét orvoshoz fordult, ekkor azonban már különféle vizsgálatokra küldték.

- Hipochonder vagyok egyébként is, ezek után pedig meg voltam róla győződve, hogy ez csak rák lehet, ugyanis sokan haltak meg a családunkban ebben a betegségben. Nagyon féltem. 18 éves lehettem, akkor épp dohányoztam is, így ennek hatására rögtön letettem a cigit is - folytatta a parodista, akit meg kellett operálni, de kiderült: jóindulatú daganatról volt szó.

- Nagyon örültem, mert így még a mellem is megmaradt, nem látszott még a nyoma sem az egésznek. Néhány évvel később viszont sajnos ismét hasonló tünetek jelentkeztek és ekkor már szemmel láthatóan nagy különbség volt a két mellem között. Az orvos megnézte újra, de ekkor már azt mondta: ne kergessek hiú ábrándokat, ez biztosan rák. 

Ugyanaz a tortúra következett, ám ekkor már keserűbb szájízzel. Az újabb műtét és a szövettani eredmény után azonban kiderült: ismét jóindulatú daganatról volt szó. 

- Amikor azt hittem, hogy meg fogok halni, mindent szebbnek láttam az életemben. Az emberek nem is igazán értékelik a dolgokat, hogy van például ivóvíz, vagy tiszta levegő. Nyilván mindenkinek a saját problémája a legnagyobb, de amikor látok egy vak embert, elgondolkodom, hogy egyáltalán van-e értelme azon cirkuszolni, hogy mondjuk kevesebb a fellépésem, vagy veszekedni valamelyik családtagommal. Ezek a kis dolgok eltörpülnek az igazi problémák mellett. Hálát adok a sorsnak, hogy így alakult az életem és bízom benne, hogy soha többé nem lesz ilyen jellegű problémám - magyarázta a STOPnak Somogyi Andris, aki két éve esett át a második műtétjén, s azt mondja: azóta tünetmentes.

A humorista Jordániában is fellép

 

Somogyi_Andras_Jordania_humorista.jpg

 

Az egyik utazási iroda október végére egy koncerttel, stand up-esttel egybekötött kalandozásra invitálja Jordániába az érdeklődőket. Az utazók természetesen az ország nevezetességeit is megtekinthetik a Holt Tengertől, Petrán és Wadi Rum-on át a Vörös Tengerig, mégis az egyik legemlékezetesebb estéjük alighanem a november 1-re tervezett koncert Magna Cum Laude lesz. Jerash 3000 éves amfiteátrumában lép fel az együttes, az este vendégeként Illényi Katica, Pflum Orsi és Somogyi András humorista is közreműködik.

Humorista Blog linkajánló

Stand Up Fellépők megrendelés ingyen I Stand Up Fellépők I  Gyerekműsorok I Bűvészműsor I Gyerekműsor Gyerekműsor videók I Humoros bűvészműsor I Meglepetés humorista házassági évfordulóra I Humoristák I Stand Up humorista rendezvényre I Stand Up fellépők megrendelése I Gyerekműsor ajánlatkérés Stand Up I Születésnapra meglepetés ajándék Stand Up Comedy I Humorista esküvő Humorista árak I Humorista I Bűvész show I Dumaszínház humorista

Humorista Blog Hirdetés

Fakereskedés Egerben I Fenyő faanyag Egerben I Fabrikett I OSB lap I Hajópadló I Brikett I Brikett Eger I Hajópadló Egerben I Lambéria I Lambéria Egerben I Fakereskedés I Asztalos faáru I Zsindely I Tetőzsindely I Zsindely Eger I Tetőzsindely Eger I Fazsindely Eger I Faáru I Faáru Egerben I Tetőfólia I Tetőfóliák I Tetőfólia Eger I Tetőfólia I Hajópadló Heves I Hajópadló vásárlás I Fakereskedés Heves I Tűzifa Eger I Deszka I Deszka Eger I Tetőfólia olcsón I Fabrikett olcsón I Fapadló olcsón I Faanyag házhozszállítás I Faanyag házhozszállítás Eger 

A bejegyzés trackback címe:

https://humorista.blog.hu/api/trackback/id/tr784863926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása