Jobb agyféltekés rajzolás
2013. június 17. írta: humorista

Jobb agyféltekés rajzolás

Igen régi vágyam teljesült, amikor nemrég elvégeztem egy jobb agyféltekés rajzolás tanfolyamot a jobb agyféltekés rajzolás (szerintem) legjobb magyarországi bázisán, a Bihari Laci vezette TE Akadémián. 

jobb_agyfeltekes_rajzolas.jpg

Igen, ezt én rajzoltam! Azt mondod, nem nagy cucc? Látnád, miket rajzoltam előtte! 

Jobb agyféltekés rajzolás

 

Rengeteg tanfolyamot találsz ha jobb agyféltekés rajzolás iránt érdeklődsz. Én azonban hazánk egyetlen hivatalos oktatóhelyét választottam. A módszer megalkotója, Betty Edwards hivatalos magyar partnereinek köszönöm, hogy a lehető leghatékonyabban tudtam elsajátítani a jobb agyféltekés rajzolás módszert

Laciéknál az eredeti tematika szerint (5 napos), és alternatív úton is (3 nap fotó realisztikus + 3 nap haladó) haladhatsz. 

Amit tudni érdemes az 5 napos eredeti jobb agyféltekés rajzolás tanfolyamról: nem szükséges hozzá semmilyen előképzettség, egészen bénák (mint én) is elkezdhetik. 

Ezen a honlapon további infókat találsz: http://www.jobbagyfeltekesrajzolas.hu

A jobb agyféltekés tanfolyam kezdetén készített rajzom:

jobb_agyfeltekes_rajztanfolyam.jpg

A jobb agyféltekés rajztanfolyam után készített rajzom:

jobb_agyfeltekes_rajzolas_humorista.jpg

Humorista Blog linkajánló

Lakodalomra ajándékötlet I Esküvőre különleges meglepetés Humoristák megrendelése I Humorista rendezvényre Stand Up Comedy fellépők I Stand Up Comedy előadók I Gegmenők videó I Humoristák a Nóta Tv-n I Bethlen Téri Kabaré I Gegmenők Humoristák megrendelése I Gyerekműsorok I Bűvészműsor I Gyerekműsor Gyerekműsor videók I Bűvészshow I Ajándék házassági évfordulóra I Humoristák I Gyerekműsor rendezvényre Stand Up I Születésnapra meglepetés ajándék I Ajándék barátoktól lakodalomra I Mióma tünetek I Gyerekműsorok rendezvényre I  

A bejegyzés trackback címe:

https://humorista.blog.hu/api/trackback/id/tr135365907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása