Falunapra humorista
2012. május 01. írta: humorista

Falunapra humorista

Ahogy azt a www.pathalia.hu honlapon is írtam, a legtöbb humorista nem szeret fellépni járni falunapra. A falunapra ugyanis speciális stand up fellépő-szabályok vonatkoznak: pl: a közönség nem feltétlenül nyitott a humorista műsorára, mindig van 1-2 részeg, aki beszól, vagy folyamatosan kommentálja a stand up fellépő falunapi műsorát.

De olyan sem nagyon volt még, hogy egy humorista a falunapi fellépés után ne hallgatna végig 346 szakállas viccet pálinkaszagú nézők jóvoltából.

Már tapasztalt falunapra járó humorista vagyok...

A legtöbb "befutott" humorista gyűlöli a falunapi fellépéseket. Én 1994 óta járok fellépni falunapra, humorista show-val 1998/2005, stand up fellépő-ként 2008 óta - van már egy kis tapasztalatom, és ha őszinte akarok lenni, élvezem is a falunapi fellépéseket. Tudom, milyen műsor kell falunapra, hogy nevessen a közönség, és igen, még az is szórakoztat, ha egy falunapi stand up után a helyi humorista félrészegen vicceket mesél nekem.

Tegnap a dubicsányi falunapon jártam. Kitüntető szeretettel fogadtak, megvendégeltek - mint ahogy a falunapra érkező humoristákat, fellépőket szokták. 30 perces stand up műsort kellett volna csinálnom, de mivel késett az utánam fellépő zenekar, és nekem sem kellett rohannom máshová, megbeszéltük, kicsit hosszabb is lehetek. A falunap résztevői annyira élvezték a műsort, hogy több mint egy órás volt a stand up.

A falunapra hívott humorista is csak ember...

Hallottam több helyen is, hogy a falunapra meghívott humorista szigorúan ragaszkodott a 20 perces műsorához, majd az előre felvett gázsival köszönés nélkül lelépett. Ilyenkor a mundér becsületét azzal próbálom védeni, hogy biztosan egy másik falunapra sietett a humorista, hiszen nekem is volt már olyan, hogy másik falunapon voltam stand up fellépő.

De köszönés nélkül még egy falunapi rendezvényről sem jöttem el...

Humorista Blog linkajánló:

Humorista falunapra

Humorista gyerekműsor falunapra

Humorista megrendelés-tanácsok falunapra

A bejegyzés trackback címe:

https://humorista.blog.hu/api/trackback/id/tr414482287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása